Podstawy logiki
Stwórz nowego bohatera w obszarze
Teraz zmień wymiary monety. W obszarze Attributes w zakładce Actor wpisz wartość 40 zarówno w wysokości, jak i szerokości (Width, Height) w polu Size. Następnie przeciągnij monetę na planszę gry, stwórz jej duplikat w taki sam sposób, jak w przypadku chmury i kolejno umieść po jednej monecie przy chmurze. Finalnie powinieneś uzyskać efekt taki jak na przedstawionym obrazku.
Teraz w obszarze Attributes w zakładce Game wciśnij przycisk + i stwórz nowy atrybut typu Integer, podobnie jak w pierwszej części kursu, gdy tworzyłeś taki sam atrybut o nazwie Lot samolotu. Kliknij dwukrotnie tworzony atrybut i nazwij go Która moneta. Jego wartość domyślna będzie wynosić 0 i taką należy zostawić.
Przejdź do zakładki Actor, wybierz ikonę + i utwórz atrybut Integer. Zwróć uwagę, że tym razem tworzysz atrybut dla bohatera Moneta, a nie ogólny atrybut dla gry w zakładce Game. Zmień nazwę atrybutu dla monety na Aktualna moneta. Następnie zaznacz na scenie gry monetę widoczną na dole i zmień wartość jej atrybutu Aktualna moneta z 0 na 1.