Podstawy logiki
Zwiń regułę Odradzanie i stwórz nową regułę, klikając przycisk +Rule. Nową regułę nazwij Reakcja monety, a w polu type or drag in a condition wpisz Collision i wciśnij Enter.
Następnie wybierz z listy bohaterów samolot, aby sprawić, że moneta będzie reagować na samolot, czyli głównego bohatera gry.
Przeciągnij zachowanie Change Attribute do pola
Zanim wciśniesz zielony ptaszek, umieść kursor myszy przed atrybutem game.Która moneta i wpisz wartość 1- (koniecznie z minusem!) i dopiero wtedy zatwierdź zmiany. Przez to, że dodałeś wartość 1-, stworzysz sekwencję przełączania się – monety będą się pojawiać i znikać, gdy zderzą się z samolotem. Domyślnie wartość atrybutu Która moneta wynosi 0, więc w równaniu 1- 0 uzyskasz 1 (pojawienie się monety), ale gdy reguła zadziała ponownie, wtedy będzie to już równanie 1- 1, a to da 0 (znikanie). W ten sposób stworzy się nieskończona pętla 0, 1, 0, 1… Wciśnij przycisk Play – zobaczysz, że sekwencja z monetami działa już poprawnie.