Wypromuj witrynę w sieci
Zostaniesz przeniesiony do formularza płatności. W pierwszym kroku, w rozwijanym polu tekstowym wybierz Polska i kliknij przycisk Kontynuuj.
Na stronie Konfiguracja profilu rozliczeniowego, w sekcji Informacje biznesowe zaznacz opcję Firma, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, lub Osoba prywatna, jeśli nie masz własnej firmy. W naszym przykładzie zaznaczamy Osoba prywatna. Pojawi się żółty komunikat, w którym musisz potwierdzić zgodę na to, że konto będzie obciążane podatkiem VAT zgodnym z bieżącą stawką obowiązującą w Irlandii. Zaznacz kwadracik przy oświadczeniu Potwierdzam, że używam reklam .... Następnie wypełnij poniższy formularz, podając swoje dane teleadresowe, po czym kliknij przycisk Dalej.
W kolejnym kroku, w sekcji Metoda płatności zalecamy zaznaczenie opcji Płatności samodzielne. W ten sposób masz pełną kontrolę nad swoim budżetem, wpłacając określoną przez siebie kwotę na poczet kampanii reklamowych w AdWords. Wyświetlanie reklam rozpocznie się dopiero po zaksięgowaniu twojej wpłaty, a należności będą odejmowane od wpłaconej kwoty za każdym razem, gdy na koncie zostaną naliczone koszty reklam. Ponadto w momencie, gdy na koncie zabraknie środków, wyświetlanie reklam zostanie wstrzymane aż do kolejnej wpłaty. Po zakończeniu konfiguracji płatności będziesz mógł dokonać tradycyjnego przelewu na konto bankowe Google lub zapłacić za pomocą swojej karty kredytowej. Kliknij przycisk Dalej.
W ostatnim kroku zapoznaj się z warunkami korzystania z usługi i zaakceptuj je, zaznaczając opcję Tak, akceptuję powyższe Warunki korzystania z usługi. Kliknij przycisk Zatwierdź i aktywuj moje konto.
Twoje konto jest już aktywne. Przejdź do płatności, klikając Płatności na zielonej belce menu. Po przejściu do strony Historia transakcji kliknij przycisk Dokonaj płatności i na kolejnej stronie zaznacz opcję Przelew. Kliknij przycisk Dalej.
Na kolejnej stronie zobaczysz dane do przelewu. Możesz dokonać zlecenia za pomocą swojego banku. Zaksięgowanie przelewu może potrwać od 5 do 10 dni roboczych.
1. Menu główne – dotrzesz z niego do wszystkich funkcji platformy AdWords. Z jego poziomu sprawdzisz aktualne i utworzysz nowe kampanie reklamowe, uzyskasz dostęp do narzędzi analitycznych, które pozwolą udoskonalać twoje kampanie i zdefiniujesz płatności za usługę.
2. Krótki raport statystyk – pozwala na obserwację aktywności prowadzonych kampanii reklamowych. Sprawdzisz tu, ile było wyświetleń twojej reklamy, a ile kliknięć. W ten sposób poznasz współczynnik klikalności CTR (stosunek między kliknięciami a wyświetleniami reklamy).
3. Słowa kluczowe – w tej sekcji zobaczysz słowa kluczowe, które są dobrej jakości. Porównasz ich kliknięcia, wyświetlenia i współczynnik CTR. Dzięki tej analizie możesz sprawdzić, które frazy i zapytania są atrakcyjne dla twojej kampanii reklamowej.