A A A

Apple i kasa Adidasa

8 października 2010, 09:19
Apple i kasa Adidasa

Na jednej z konferencji prasowych, Apple przedstawiło usługę iAd - ofertę dla reklamodawców, którzy chcieliby, aby ich interaktywne reklamy trafiły do użytkowników systemu iOS.

Z oferty firmy z Cupertino chciał skorzystać Adidas. Producent obuwia i odzieży sportowej anulował kontrakt wart około 10 milionów dolarów. Powód? Inna wizja Steve’a Jobsa, który aż trzykrotnie odrzucił kreacje przedstawione przez marketingowców Adidasa. Apple samo przygotowuje reklamy dla swoich klientów, na podstawie dostarczonych przez nich materiałów. Wszystkie z nich muszą być akceptowane przez samego Jobsa. Stąd też pojawiają się różnego rodzaju spięcia pomiędzy wizją Apple, a reklamodawcy.

Warto jednak zaznaczyć, że z iAd korzystają również inne firmy, które nie narzekają na jakość usług świadczonych przez Apple.


Krzysztof Mocek / Informacja prasowa
krzysztof.mocek@firma.interia.pl
Tagi: internet
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto