Trzech najpopularniejszych producentów tabletów

Marka Prestigio, specjalizująca się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz eleganckiego design'u, powołując się na raport cytowany przez serwis iMagazine, informuje o zajęciu trzeciego miejsca pod względem sprzedaży tabletów w Polsce. W zestawieniu tym markę wyprzedzają jedynie Samsung i Lenovo. Dane dotyczą sprzedaży z okresu 05.2013-05.2014.
- Zajęcie trzeciego miejsca w tak wymagającym segmencie urządzeń jest konsekwencją przyjętej strategii. Prestigio posiada szerokie portfolio tabletów, począwszy od 7-calowych konstrukcji, poprzez te z 8-calowymi wyświetlaczami, a na dużych 10.1-calowych kończąc. Dla użytkownika istotny jest także optymalny stosunek jakości do ceny, co jest znakiem rozpoznawczym marki - ocenia Dariusz Rylski, Product Line Sales Manager Prestigio.
Polacy pokochali tablety. Taki wniosek można wysnuć z raportu. Od maja zeszłego roku do maja 2014 sprzedało się ich w Polsce 1.629 miliona. Liderem tego segmentu jest Samsung, drugie miejsce należy do Lenovo. Trzecią lokatę zajmuje Prestigio, którego udział w rynku wyniósł 7 proc. Jeszcze lepiej sprzedaż produktów Prestigio przedstawia się w ofercie tabletów ośmiocalowych, gdyż w maju 2013 roku marka zdeklasowała konkurencję uzyskując pierwsze miejsce i prawie 36 proc. udział.