Wyszukiwarka Bing zyskuje na popularności
Szefowie Microsoftu mają powody do zadowolenia. Wyszukiwarka Bing zyskuje coraz większą popularność wśród internautów, a wyniki przerosły oczekiwania nawet największych optymistów.
Zdaniem firmy analitycznej Nielsen Media, wyszukiwarka Bing w lutym uzyskała 12,5 proc. udziałów w światowym rynku i był to najlepszy wynik w całej jej dotychczasowej historii. Dla porównania, w styczniu Bing mógł pochwalić się niewiele ponad 10 proc. udziałami w rynku.
Analitycy uważają, że wyszukiwarka z miesiąca na miesiąc będzie coraz popularniejsza, ale nie należy się spodziewać od razu wielkiego wzrostu. Lutowe wyniki to niewątpliwie reakcja na informację o połączeniu się wyszukiwarki Bing i Yahoo, oraz efekt prowadzonej kampanii promocyjnej, jak chociażby tej z Wielkiej Brytanii, na którą Microsoft przeznaczył aż 2 miliardy dolarów.
Mimo dobrych wyników wyszukiwarki Bing, należy sobie jasno powiedzieć, że na chwilę obecną król jest jeden i nazywa się Google (65,2 proc. udziałów w rynku w lutym).