A A A

Apple przeprasza swoich klientów

17 czerwca 2010, 09:29
Apple przeprasza swoich klientów

Apple przeprosiło klientów, chcących dokonać zakupu nowego iPhone’a, za zamieszanie i problemy jakie wyniknęły z niespodziewanie dużego zainteresowania nowym produktem firmy z Curpertino.

Do wiadomości publicznej podano informację, że w ciągu zaledwie jednego dnia dokonano ponad 600 tysięcy zamówień nowego smartfona – to znacznie więcej niż przewidywano i 10 razy więcej niż w dniu premiery iPhone’a 3GS. Jednocześnie przedstawiciele sieci komórkowej AT&T poinformowali, że przedsprzedaż iPhone’a na ich stronach została zawieszona i nie wiadomo kiedy znów będzie możliwa.

Serwery obsługujące strony internetowe Apple i AT&T nie wytrzymały ruchu wygenerowanego przez osoby chcące zamówić telefon – wyniósł on w sumie ponad 13 milionów wizyt.

iPhone 4 wciąż jest dostępny w sklepie internetowym Apple z datą realizacji wyznaczoną na 2 lipca.


Tagi:
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto