Facebook dla najmłodszych?
Firma zatrudnia pracowników mających przygotować produkty dla kilkulatków.
Gigant poszerza bazę użytkowników
Dokumenty wewnętrzne, do których dotarli dziennikarze Nbcnews.com pokazują, że gigant zatrudnia pracowników do tworzenia produktów skierowanych do dzieci w wieku od 6 lat.
W komunikacie w wewnętrznym blogu, opublikowanym 9 kwietnia br., pracownik Facebooka napisał, że uruchomienie nowych stanowisk pracy ma związek z rozszerzaniem oferty produktów przeznaczonych dla dzieci w wieku poniżej 13 lat. Kolorowe diagramy ilustrują proponowane nowe grupy docelowe: dzieci (6–9 lat) i nastolatki (10 do 12 lat) – wraz z istniejącymi docelowymi grupami nastolatków w wieku od 13 do 15 lat, późnymi nastolatkami (16–17 lat) i dorosłymi.
„Inwestujemy w młode osoby i dlatego utworzyliśmy wirtualny zespół, którego celem jest zapewnienie im na platformie bezpieczniejszych doświadczeń, które poprawiają ich samopoczucie – napisał autor postu w blogu.
Przypomnijmy, że firma jest powszechnie krytykowana za starania przyciągnięcia do serwisu coraz młodszych użytkowników.