A A A

Wytyczne dla chińskich gwiazd streamingu

20 sierpnia 2021, 07:00
Osoby sprzedające produkty online muszą mówić po mandaryńsku i być odpowiednio ubrane.
Wytyczne dla chińskich gwiazd streamingu

Większy nadzór nad sprzedażą na żywo w internecie

Chińskie Ministerstwo Handlu opublikowało wytyczne dotyczące wyglądu i zachowania osób biorących udział w marketingu strumieniowym. Ta forma sprzedaży stała się w ciągu ostatnich dwóch lat niezwykle popularna wśród dużych marek, takich jak L'Oreal czy Nike. Większość chińskich platform e-commerce także oferuje opcję kupowania i sprzedawania produktów za pośrednictwem transmisji na żywo.

Niektórzy kupujący i marki oskarżali streamerów o prezentację produktów, która wprowadzała w błąd lub fałszowanie wyników sprzedaży. Skłoniło to chińskiego regulatora cyberprzestrzeni do wprowadzenia przepisów i zwiększenia nadzoru nad tym sektorem. Język mandaryński jest oficjalnym językiem w Chinach, jednak w Państwie Środka współistnieje też wiele dialektów i języków mniejszości etnicznych. Zgodnie z nowymi regulacjami, streamerzy powinni „ubierać się w sposób nieszkodliwy dla ich odbiorców", a prezentując produkty należy odzwierciedlać faktyczne cechy artykułów lub usług, które próbuje się sprzedawać.

fot. Gerd Altmann – Pixabay


Tagi:
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto