Awaria aplikacji Tesli
Setki kierowców zablokowanych w samochodach. Musk przeprasza.
Rzadko, ale zdarza się
Kierowcy Tesli początek minionego weekendu spędzili w swoich pojazdach na skutek awarii aplikacji mobilnej producenta – w mediach społecznościowych zaroiło się od skarg.
Awarię zgłosiła jako pierwsza specjalistyczna witryna internetowa poświęcona pojazdom elektrycznym Electrek, po otrzymaniu informacji od ponad 500 właścicieli Tesli z USA i Kanady, a następnie z Europy i Azji.
Według Electek systemy Tesli rzadko ulegają awariom, chociaż we wrześniu 2020 roku przez kilka godzin doszło całkowitego wyłączenia zarówno serwerów obsługujących klientów, jak i systemu wewnętrznego.
Elon Musk, dyrektor Tesli, poinformował na Twitterze, że aplikacja mobilna firmy wraca do trybu online po awarii serwera.
„Przepraszamy, podejmiemy środki, aby to się nie powtórzyło"– obiecał miliarder.