A A A

Google i Microsoft razem

6 sierpnia 2008, 15:19
Google i Microsoft razem

Google Double Click dodało Microsoft Silverlight 2 do technologii wideo, na bazie których będą emitowane reklamy z platformy In-Stream, która połączy teraz największe formaty wideo (Flash, Real Media, Windows Media i ostatnio dodany Silverlight).

Oficjalnie Google podaje, że posunięcie to jest kolejnym krokiem strategii firmy, która ma na celu zwiększenie wydajności reklam klientów Double Click w internecie, wideo i kanałach mobilnych. Nie ulega jednak wątpliwości, że najbardziej istotnym powodem tej nieoczekiwanej kooperacji jest fakt zapowiadanego wykorzystania technologii Silverlight do prezentacji w sieci materiałów filmowych z Olimpiady w Pekinie. Z kolei Microsoft, który nie ma tak dużego systemu reklamowego, skorzysta z usług konkurencyjnego Google’a.

Witryna NBCOlimpics.com jako jeden z pierwszych serwisów wykorzysta połączenie informatycznych gigantów. Przewidywane 2500 godzin transmisji z wydarzenia sportowego tej rangi to nie lada gratka dla marketerów, korzyści z tego wynikające na pewno będą spore.

Źródło: HunterStrat


Tagi: internet
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto