Telefon z dostępem do pomocy lekarskiej od myPhone
Firmy Pol-Assistance i myPhone zaprezentowały nową edycję telefonu myPhone 1080 Duro z dostępem do innowacyjnej infolinii medyczno-opiekuńczej obsługiwanej przez Pol-Assistance.
Ideą przewodnią wspólnego projektu obu firm jest wyjście naprzeciw potrzebom stale rosnącej, i tym samym coraz bardziej istotnej, grupy klientów, jaką są osoby w starszym wieku.
Producent telefonów myPhone zapewnia ze swej strony nowoczesny, ale bardzo prosty w obsłudze telefon ze specjalnie dedykowanej serii myPhone Simple Life. Model 1080 DURO o długim czasie czuwania wyposażony jest w „mówiącą” klawiaturę, proste menu wyświetlane na kolorowym, kontrastowym wyświetlaczu, głośne dzwonki, elegancką obudowę z metalu i tworzyw sztucznych oraz duże, czytelnie opisane klawisze. Posiada też przycisk SOS w tylnej części obudowy, umożliwiający kontakt z infolinią Pol-Assistance.
Działająca od ponad 17 lat na rynku usług assistance i call center firma Pol-Assistance gwarantuje natomiast całodobowy kontakt z lekarzem oraz wykwalifikowanym personelem, będącym w stanie zorganizować dostawę leków oraz udzielić informacji na temat m.in. zasad dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, placówek medycznych, profilaktyki zdrowotnej.
Promocyjna sprzedaż zestawu myPhone 1080 DURO z infolinią Pol-Assistance oraz kartą startową Play Fresh rozpocznie się 1 kwietnia w największych sieciach sprzedaży i potrwa przez kolejnych 6 miesięcy, a sugerowana cena detaliczna zestawu będzie niższa aż o 100 złotych od dotychczasowej ceny myPhone 1080 DURO.