Discord nie tylko dla graczy
Aplikacja rozpoczyna rebranding, który ma poszerzyć grono odbiorców, przede wszystkim spoza kręgu graczy.
Twoje miejsce do rozmów
Discord chce z nową kampanią promocyjną dotrzeć do różnych grup, np. klubów szkolnych lub społeczności artystów. Po analizie ruchu na serwerach okazało się bowiem, że z platformy korzysta wiele osób niezwiązanych z grami. Wcześniej była ona kojarzona głównie jako narzędzie do komunikacji głosowej i tekstowej dla graczy.
Oprócz samej kampanii promocyjnej Discord wprowadził także konkretne zmiany na platformie, np. usprawnienie rejestracji użytkowników i uproszczenie zakładania serwera za pomocą gotowych szablonów. Firma planuje także zmienić elementy humorystyczne pojawiające się na platformie – na bardziej uniwersalne. Do tej pory były one charakterystyczne dla strefy gamingowej.
Nowe hasło, odświeżona grafika
Zmiany wynikają z informacji zwrotnej, jaką platforma otrzymała od użytkowników. Chcieli oni, by Discord był bardziej przyjazny, sprzyjający integracji i godny zaufania. Często stereotypowo kojarzono go z miejscem tylko dla osób związanych z grami. Nowe hasło promocyjne: „Twoje miejsce do rozmów" i zmiany w wyglądzie mają sprawić, że do aplikacji przekonają się także użytkowników niezwiązanych z gamingiem.